Banner mainpage

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Chloe, Karins Home, Rotterdam, Rochussenstraat 99a

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chloe, Karins Home, Rotterdam, Rochussenstraat 99a


  • #2
    Een heerlijke en fijne 40 minuten met Chloe door gebracht.
    er zullen er nog meer volgen. Top vrouw

    Comment


    • #3
      Vandaag 2-7-21 voor de 2e keer bij Karin's home geweest. En omdat ik en me vriendin een open relatie hebben hoef ik me nergens zorgen om te maken. En eerder deze week voor het eerst geweest en vandaag eindelijk lekkere Chloe leren kennen en denk zeker dat ik vaker terug ga bij karin's home voor Chloe maar ook voor karin's home leuk en gezellige zweer aardige gast vrouw en de dames zijn ook aardig.

      Karin's home bedankt voor de gast vrijheid.
      Chloe : Bedankt voor je service en was me een genoegen en kom zeker terug voor jou kunsten in bed

      Comment


      • #4
        Het was dan eindelijk zover 19 mei de heropening na de Lock-Down. Zoals altijd keurig ontvangen door de gastvrouw. Mij oog viel op Chloe. Even snel onder de douche gesprongen. Als snel belande we op bed waar ze me al snel in de juiste stemming wist te krijgen. Na het voorspel heb ik haar lekker geneukt in diverse standjes. Chloe is een spondame dame waar ik zeer zeker nog een keer voor terug kom.

        Comment


        • #5
          Tongzoenen is mogelijk ?

          Comment


          • #6
            Tijdens het voorstelrondje viel Chloe meteen op met haar grote boezem. Chloe is een dame met een sexdrive, lekker strelen, geile pijpbeurt.
            Door het pijpen was is zo geil geworden waardoor ik het niet lang meer vol hield.
            Nog even wat gebabbeld en voldaan weer naar huis gegaan.

            Herhaling is zeer groot.

            Comment

            Working...
            X