Banner mainpage

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nena, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nena, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

    Naam: Nena
    Leeftijd: 24 jaar
    Lengte: 1.63
    Uiterlijk: Nederlandse
    Kleur haar: Blond
    Lichaamsbouw: Normaal postuur
    Cupmaat: C
    Siliconen: Nee
    Piercing: Ja
    Tattoo's: Ja
    Looks … Nederlandse 24 lentes 1.63m Blond haar Bruine ogen 80C-cup Borsten (echt) Normaal postuur Wel tattoo’s/piercings Roken? Ja Talen … Nederlands Engels Bij juiste klik & hygiene bespreekbaar … Tongzoenen Franse massage Deepthroat pijpen Russisch (tussen de borsten) Laten beffen Anaal bij klant Anaal bij Nena Trio met 2 mannen Trio met 2e meisje ... Read more...

  • #2
    Ik ben bij Nena geweest paar weken terug hoor, geblondeerd haar, echte C-cup schat ik zo, en bruine ogen, lief en ondeugend te gelijk. Ze was net gestart, jaar of 20 en vertelde eerder in Amersfoort, Almere en Amsterdam in privehuis gewerkt te hebben]

    Wowieeeee wat een leuk en lekker ding, eindelijk weer eentje die het vak begrijpt, vol tongzoenen, en lekker vol gas neuken en pijpen, wat een kanjer! ziet er ook nog leuk uit en ze bleef maar door sexen. Echt geweldig leuk en geil deze Nena zie https://www.privehuishod.nl/nena/

    Comment


    • #3
      Goed dat ik dit forum af en toe lees! Nena weer terug! Heerlijke dame, echt een toppertje, heb haar vroeger vaak bezocht. Maar ff bellen naar House Of Dreams om te vragen wanneer ze er weer is

      Comment


      • #4

        Comment


        • #5
          Vandaag is het een waar sexfeestje geweest met Nena, niet te verwarren met Nina dat is een andere. Nou Nena is een sextornadoooooo. Knap gezicht, normaal figuur, niet slank maar ook niet vol. En een sexsensatie in bed hoor. Ik moest meerdere keren naar luchthappen. Ook tongzoenen en voorspel wat top en vol, alsof ik net verkering had. Dit had ik al een tijdje gemist, een girlfriend experience met een hoofdletter G!

          Ik kreeg ook door haar energie zelfs extra energie om alles nog vol te houden qua neuken en gepijpt worden. Wat eer wereldmeid is dit.

          Comment


          • #6
            Nou ik heb deze Hollandse Nena ook mogen ontmoeten. Ps. Niet te verwarren met Nina dat is een andere dame die er overigens ook leuk uit zag. Nena is geweldig leuk en een sextornado! Tijd vloog om met haar. En ook een echte volle tongzoenster. En eigenlijk was het hele plaatje qua sex en energie gewoon erg goed en lekker. Nena je bent een schatje en lekker geil ding!

            Comment


            • #7
              Hier nog mijn ervaring op Hemelvaartsdag:

              Ik hoef vandaag gelukkig geen meubelboulevards of tuincentra af. Mooi ff gewipt, en bij House of Dreams een goede bezetting geile meiden vandaag Hemelvaartsdag. En om nog op tijd even mijn kansen te vergroten op 1 van de gratis 20 sexprijzen voor de nieuwe recensieaktie van lopende maand (https://www.privehuishod.nl/nieuws/r...-april-bekend/) dus mijn geile date van vandaag o.a. hier gepost. Nena stelde zich voor, had ik nog nooit gezien, wat een lekker ondeugend koppie en ze wat ook spannend gekleed in een soort zwarte lingeriebody met riempjes.

              De keuze was gevallen en ik heb alle hoeken van het bed gezien. Nena is nymphomaniac! Wat een leuk geil ding is dit zeg. Dat zoenen was echt vol erop en vol overgaaf geil en super. De sex ook. Wat een wauw meisje! Ik wist ff soms niet meer waar ik was, ja een soort van sexheaven en dat op Hemelvaartsdag, haha, hoe treffend!

              Comment


              • #8
                Dit is inderdaad een sexy leuk schattig toppertje en nog Nederlands ook. Vol overgaaf vree ze met mij van lief kroelen tot diepe passie en geilheid. Standjes, voorspel, tongzoenen, teasen, alles zat erin! En op hoog niveau. Ik moet zeggen Nena is nu zeker bij 1 van mijn favorietjes, jammer dat ze zo weinig werkt.

                Comment


                • #9
                  Nena kende ik al vanuit haar periode in Amsterdam in een privehuis, maar ze heeft ook daarvoor nog elders in Amersfoort gewerkt bij een kleiner privehuis. Nu al enige tijd bij House of Dreams meestal 1 dag in de week (donderdags) aanwezig, omdat ze het combineert met een vaste baan. Vrolijk lief en knap gezicht, vol sex energie en Nederlandse. En meerdere extra's mogelijk bij Nena. Het 1 van de betere tongzoensters momenteel in privehuizen land althans naar mijn bescheiden mening Andere goede tongzoensters zijn bijvoorbeeld Safia, Anna, Emma bij Privehuis La Cloche en Bella en Tess bij House of Dreams, althans de dames die ik dan bezocht heb, er zullen er vast meer zijn.

                  Nena geeft altijd passie en geilheid, en combineert dat op een speelse lieve manier met de nodige ondeugendheid. Ja op sexgebied zeer allround en een fijn gevende energie heeft zij

                  Comment


                  • #10
                    Na het lezen van alle goede recensies over dit huis en de dames, heb ik besloten om ook maar eens langs te komen. Na het voorstelrondje had ik gelijk voor Nena gekozen. En er heb ik hier geen spijt van zeg. Het was misschien wel de beste beslissen uit mijn leven.

                    Ik heb het rustig aan gedaan en ben voor 30 minuten gegaan, maar als ik had geweten dat het zo goed zou zijn, had ik wel langer gewild. Ze begon eerst heerlijk mij te verwennen waarna ik vervolgens een heerlijke pijpbeurt kreeg. Daarna ging ze op mij zitten en jongens dat is echt een aanrader. Ik dacht dat ik in de hemel was beland.

                    Thnx Nena en mij ga je 1000% zeker nog wel eens terug zien.

                    Comment


                    • #11
                      Ik kon mijn geluk niet op afgelopen maandag toen de dames aan mij werden voorgesteld, daar stond opeens Nena met een lieve ondeugende glimlach voor mij. En ze stond niet op de website van House of Dreams toen ik van huis vertrok, maar ze had zich later aangemeld schijnbaar, want toen ik thuis kwam stond ze er wel op. Dus een aangename surprise, want Nena is echt een geweldige topper qua seks. Ze is een tongzoenster van de bovenste plank en ontzettend leuk in omgang en van vele markten thuis. Nadeel was wel dat ze al een afspraak had staan en dus maar een half uur kon, dat zouden er 35 minuten worden en ik heb zeer van haar genoten. Zo jammer dat ze zo weinig werkt, maar ik heb intens genoten van iedere minuut.

                      Haar knappe snoetjes, speelse manier van omgaan en vooral de geweldige seks en tongzoenen met haar is een feest waarvan je wil dat het never stops Nou ik was nadat half uur nog meer bekaf dan de normale 45 of 60 minuten die ik met een dame neem. Nena, ik hoop dat je weer tijd vindt om vaker te ontvangen bij House of Dreams

                      Comment


                      • #12
                        helaas is deze nena eind februari vorig jaar voorgoed gestopt wat overblijft zijn de perfecte herinneringen aan haar
                        zo lief teder zo vol vuur het was een genot om met haar te sexen en wat overblijft zijn enkele mooie fotos van nena

                        Comment

                        Working...
                        X