Banner mainpage

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nikki, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nikki, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271

    Naam: Nikki
    Leeftijd: 21
    Lengte: 1.65 - 1.75
    Uiterlijk: Antilliaanse
    Kleur haar: Zwart
    Lichaamsbouw: Normaal
    Cupmaat: C
    Siliconen: Nee
    Piercing: Nee
    Looks … Antiliaanse/Surinaamse 21 lentes 1.70m Zwart haar Donkerbruine ogen C-cup Borsten (echt) Normaal postuur Geen piercings/tattoo’s Roken? Nee Talen … Nederlands Engels Bij juiste klik & hygiene bespreekbaar … Tongzoenen Franse massage Deepthroat pijpen Russisch (tussen de borsten) Laten beffen Trio met 2 mannen Masseren Golden Shower Vingeren Specialiteit: Lief, speels & ondeugend Eventuele ... Read more...
    Last edited by Citygirl.nl; 26-02-2020, 16:14.

  • #2
    Ervaring van begin 2018:

    Nou vroeg in de middag op de 1e zondag dat House of Dreams geopend is, gebruik gemaakt van deze extra dag. Lekker zonnetje en rustig op de weg. En leuk aantal dames beschikbaar. Maar Nikki zat daar ook bij en daar had ik al een topervaring mee gehad, dus nu was mijn keuze snel gemaakt. Ze is lekker, leuk en jong, lekkere body met de goede rondingen. Weer echt genoten, goede sex en aandacht. Helemaal top.

    Comment


    • #3
      Ze is er even tussenuit geweest en toen ik zag dat ze weer aanwezig was heb ik een afspraak gemaakt. Daar heb ik geen spijt van gehad! Ze is rustig en opwindend, en staat open voor veel initiatief. Heb genoten van haar massage. Orale vaardigheden waren weer top! Ze kan hem aardig diep hebben. Verder verschillende standjes afgewisseld waarbij ze lekker strak aanvoelt. Dank Nikki voor je inzet en wederom een fijn uurtje!

      Comment


      • #4
        Een specifiek type DVP, een specifieke handeling...zulk soort dingen.




        Een
        De dame in kwestie mag me weigeren als zij er geen trek in heeft en ik zie nou eenmaal liever een knappe (jonge) vrouw, dan een dame die mijn schoonmoeder zou kunnen zijn.
        Na een korte speurtocht kwam ik uit bij Nikki, een 22 jarige Antilliaanse die ontvangt bij House of Dreams in Amersfoort.
        Haar recensies waren positief en bij telefonische navraag bleek dat ze geen bezwaar had tegen een oudere man.
        Ze ontvangt nog niet op regelmatige dagen en ik had geluk dat ik haar twee weken geleden kon bezoeken.
        Het concept van deze club is dat je een kamer plus dame boekt. Standaard tot het pakket behoren pijpen en neuken met condoom en strelen.
        Overige handelingen zoals beffen, pijpen zonder, tongzoenen, anaal etc. kunnen meestal in overleg met de dame van je keuze, en tegen een door haar te bepalen meerprijs.
        Nikki is een mooie meid met een flinke bos met krullen. Ze is lief en spontaan en luistert goed. Door haar zwangerschap zijn haar borsten (ten opzichte van de foto's) behoorlijk in grootte toegenomen en iets meer onderhevig aan de zwaartekracht. Ik vond dat absoluut geen bezwaar. Ik hou van grote naturel borsten met grote tepels. Ze gaf aan dat ik er best hard aan mocht zuigen en, alhoewel ze was gestopt met borstvoeding, de kans bestond dat er nog wat uitkwam.
        Dat liet ik me uiteraard geen 2
        e keer zeggen en na enkele pogingen voelde ik wat zoete moedermelk in mijn mond. Uit beide borsten kwamen nog een paar druppels.



        Uiteraard heb ik me ook nog prima vermaakt met haar lekker neutraal smakende kutje. Ik hoorde haar zachtjes en niet overdreven kreunen terwijl ik haar befte.
        Daarna nog even teruggekeerd naar haar heerlijke borsten en grote tepels. Ik vroeg haar om mijn tepels ook even te grazen te nemen. Dat deed ze heerlijk. Haar nagels in de ene en haar tanden in de andere.
        Omdat ik inmiddels op knappen stond ben ik kort daarna heerlijk op/tussen haar borsten klaargekomen.
        De tijd vloog voorbij, mede door een heerlijke en leuke Nikki. Een knappe en gezellige meid met een mooi lichaam, heerlijke borsten en een knap bekkie met een forse bos met krullen.
        Greetzzz
        Dick Head

        Comment


        • #5
          Vorige week bij House of Dreams na de voorstelronde voor Nikki gekozen. Een mooi, getinte, jonge meid, met een lieve uitstraling. Een halfuurtje geboekt met pzc en tongzoenen. Nikki is een rustige meid, maar voor wat betreft de sex weet ze van wanten! Heerlijk deepthroat pijpen, neuken in verschillende standjes, waarbij ze zelf ook zichtbaar aan het genieten is. De tijd vloog voorbij! Volgende keer beter een uurtje boeken, om toch wat langer van haar te kunnen genieten.

          Comment


          • #6
            We kennen ze allemaal wel van televisie of reisgidsen; goudgele stranden, palmbomen en een knappe dame, zo weggelopen van het Bounty eiland en binnengelopen in dit huis. Nikki is haar naam, een jonge twintiger, lang zwart haar, getinte body met passende stevige borsten nog omsloten door een opvallende bh. Uiteraard eerst even kennisgemaakt en daarna in bad met bubbels. Nikki heeft een heerlijk lijf, waarmee ze teder tegen mijn lichaam schuurde terwijl we innig zoende. Had moeite om mezelf in te houden. Mijn handen vonden snel haar prachtige borsten en mijn vingers haar vrouwelijkheid. Ik genoot intens van haar sensuele handelingen. Wat op bed een vervolg kreeg. Dit keer geen lang verhaal, mijn collega wandelaars hebben de juiste woorden gebruikt en er valt weinig meer aan toe te voegen. Absoluut voor herhaling vatbaar zeker als je een keer met een donkere dame de kamer wilt delen.

            Comment


            • #7
              Verheugd was ik toen ik op de website van House of Dreams vernam dat Nikki weer terug was. Daar had ik goede herinneringen aan, al kan dat zomaar ruim 2 jaar geleden zijn dat ik met haar het bed gedeeld had bij House Dreams. De afspraak was snel gemaakt al moest ik wel daarvoor 2x bellen zo druk was het aan de telefoon. De ontvangst door de gastvrouw Evelyn was weer hartelijk en zo zou een heerlijk uur gaan voltrekken. Nikki is nog steeds die lieve en ondeugende exotische schoonheid die je als man een gevoel geeft dat je totaal kan ontspannen. De waan van de dag achterlatend. Haar zachte huid schuurde tegen mijn aan. Haar fijne borsten en lippen voelden hemels.

              En al snel was ik in vervoering wat een uur zou geen duren en ik nu al weer met een grote glimlach aan terug denk. Dankjewel Nikki! , en gelukkig is ondanks de lockdown de recensie aktie van House of Dreams (en Privehuis La Cloche) van kracht gebleven, dus wie weet levert de recensie straks nog gratis sex op.

              Comment


              • #8
                Super gaaf dat Nikki weer aanwezig is! Meteen van de mogelijkheid gebruik gemaakt om een afspraak te maken. Een heerlijk relaxte meid die je het echt naar de zin maakt! Ook erg leuk dat ze in gaat op je wensen, ze vindt het echt leuk om nieuwe dingen te proberen. En daarnaast kan ze ter ontspanning - na de inspanning - ook heel lekkere massages geven. Nikki: dank voor de fijne date en ik hoop dat je voorlopig nog even blijft!

                Comment


                • #9
                  Dat was een mooi nieuwbericht: Nikki weer terug. Een afspraak was zo gemaakt. man wat het bik daarnaar uitgekeken. Het is nog steeds een lekkere exotische meid die weet waar je een man mee kan plezieren. Het was heel ontspannen en gezellig als vanouds. we zijn geëindigd met een lekkere massage. Nikki bedankt e tot ziens!

                  Comment


                  • #10
                    Vandaag bij Nikki geweest. Was al weer een tijdje geleden
                    Dit keer gegaan voor het volledige pakket. 80 euro extra en dat is het zeker waard. De sex was weer geweldig en ze kwam ook zelf lekker klaar. Zie je gauw weer Nikki. Het was weer heerlijk.

                    Comment


                    • #11
                      Het weer ouderwets druk bij House of Dreams. Maar de voorstelronde kon beginnen er waren nog wat dames vrij, en zo koos ik eens een keer voor een leuk uitziende exotische dame Nikki genaamd. Was een goede keus want Nikkie is een lieve meid en had er duidelijk zin in. Soort GFE met ook vleugje ondeugendheid en dat mondde uit in een lekkere vrij en sexpartij waarbij ze al snel mijn paal hard wist te maken met haar orale kwaliteiten. De rest zou volgen en via wat afwisseling in teasen en standjes neuken zou ik finishen in missionarisstandje. Nikki bedankt!

                      Comment


                      • #12
                        Nikki is wat voller dan voorheen, maar een mooi gezicht en verder een heerlijke exotische meid om mee te vrijen en te verpozen. Ik heb genoten van haar sensualiteit en heerlijke manier van vrijen. Haar lippen voel ik nu nog in mijn verbeelding over mijn lichaam gaan. Erg prettig en opwindend. Een meisje om zo meer naar huis te willen nemen ook qua karakter en relaxtheid. Ik voelde mij zelf erg prettig in haar gezelschap. Tongzoenden voelden we elkaar en gleden onze handen over onze lichamen. Haar tepels werden harder en zeker toen ik ze met mijn lippen en tong beroerden. En jullie kunnen wel een idee vormen hoe deze vrijpartij verder verliep

                        Comment


                        • #13
                          Net ff op de zondag voor lekkere wip naar Amersfoort gereden en daar met Nikki lekkere seks gehad. Nikki is een Surinaamse twintiger met volslanke maar lekkere body. En goed in bed. Volgens mij wel een liefhebster want ze had duidelijk plezier tijdens het tongzoenen en werd volgens mij echt nat. Verder dus ook lekker geneukt etc. Ik heb veel plezier gehad met Nikki dat kan volmondig beamen!

                          Comment


                          • #14
                            Enkele weken geleden een afspraak met Nikki gereserveerd voor een uurtje. Heb een zwak voor donkere vrouwen, en de foto's op de site van HOD maakte mij erg nieuwsgierig.

                            Mijn nieuwsgierigheid werd beloond toen Nikki de kamer betrad, een mooie donkere knappe vrouw kwam binnen lopen.

                            Snel de extra's besproken. Nikki doet helaas niet aan PZC. Het tongzoenen ging hartstochtelijk, en ze kan ook goed genieten van het beffen.

                            Nikki heeft schitterende borsten, dat moet gezegd worden. Het pijpen was uitstekend en het in meerdere standjes afgemaakt.


                            Voor de mensen met ook een zwak voor getinte vrouwen is Nikki een absolute aanrader. Schijnt dat Sharon ook een aanrader is, maar die werkt helaas maar erg beperkt.

                            Comment


                            • #15
                              Nikki is echt een top vrouw! Het was de eerste keer dat ik aan de wandel ging en eerlijk is eerlijk een beter start kun je niet hebben. Heb speciaal de moeite genomen een een recensie te schrijven want eigenlijk doe ik dat nooit. Nikki is een erg mooie dame met mooie curves. Pijpen kan ze als de beste en moest echt mijn best doen om het vol te houden. In verschillende standjes geneukt en het viel me op dat ze best wel lenig is. Ze weet hoe ze een man moet pleasen en heeft gewoon verstand van haar vak. Voor de eerste keer een beetje standaard gehouden maar wie weet de volgende keer wat nieuwe dingen proberen. Ik kan Nikki echt aanraden zeker als je ook van een exotisch tintje houdt!

                              Comment


                              • #16
                                Nikki heeft een leuk en lief gezicht en ook karakter denk ik dan hoor. Ik heb met haar een lekkere vrijdate gehad met een hoog girlfriend experience gehalte zoals ze dat noemen geloof ik? Dus knuffelen, zoenen, strelen, maar ook lekkere recht toe recht aan seks.

                                Comment


                                • #17
                                  Laatst een uurtje met Nikki doorgebracht. Wat een heerlijke dame. Prachtige verschijning en een figuur waar ik vooral van houd. Heerlijke GFE met veel overgave en zeer goede hygiene. Diensten en alles ben ik erg tevreden over achteraf nog even gepraat en liggen knuffelen. Ik ga zeker vaker bij haar langs.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Bij het voorstellen kwamen Nikki en Naomi langs. Ik kon niet kiezen, maar omdat een afspraak met Nikki al weer lang geleden was voor Nikki gekozen. Ze kon helaas maar een half uur. Op de kamer vertelde ik dat ik moeilijk kon kiezen en ze stelde een trio voor met Naomi.

                                    ​​​​​​Maar omdat het maar een half uur kon, kon ik geen gebruik maken van de trio-actie. Ik had nog nooit een trio gedaan en omdat ik er toch was... en inderdaad, het half uur vloog voorbij. Je komt eigenlijk net tijd te kort.

                                    Door beide dames goed verwend en beiden in verschillende standjes geneukt. Nikki is de GFE en Naomi het sexbeest! Heerlijke combinatie

                                    Als je van exotisch houdt kan ik een trio met deze dames aanbevelen, maar dan.wel minimaal 45 minuten

                                    Comment


                                    • #19
                                      Afgelopen donderdag bij Nikki geweest voor 45 minuten. Ze is heel spontaan en we hadden snel een leuk gesprek. Ze ziet er goed uit en de extra’s waren normaal geprijsd (50 euro). Ze begon me heerlijk te pijpen (zc dus😎). Snel draaide ze haar kutje naar mij toe met het verzoek om haar te beffen. Echt een lekker fris poesje en ze geniet zelf ook. Daarna lekker teasen, beetje sliden en toen snel het rubbertje erom. Lekker geneukt, je mag goed doorstoten. Ik kwam snel klaar. Geweldige afspraak dus. Wat wel jammer was is dat we nog ruim een kwartier over hadden maar dat Nikki zich meteen aankleedde. Er was geen ruimte voor een korte massage of nog naakt op bed nakletsen en wat lichte actie😇. Dat laatste kwam te professioneel over en ik denk niet dat er herhalingsgevaar is. Lieve en Felicia hebben meer aandacht voor je persoon en maken de afspraak meer compleet.

                                      Comment


                                      • #20
                                        Gisteren bij Nikki geweest voor een half uur. Wat een heerlijke vrouw! Heerlijk zacht lekker lichaam! Ga haar zeker vaker bezoeken. Na een kwartier was het niet meer vol te houden om het in te houden. Ik dacht nog even het overgebleven kwartier gezellig te blijven om oa nog even te kussen en haar lekker aan te raken. Helaas leek het er op dat ik weg moest, en bleek de ze nog twee klanten na mij had. Ik had met haar afgesproken van 19.30- tot 20u. Was een beetje jammer. Maar omdat ze zo heerlijk was, gaat ze me snel weer zien.

                                        Comment


                                        • #21
                                          Leuke lieve exotische meid die weet hoe ze een ware girlfriend experience moet geven. Heerlijke kroelen, tongzoenen, en gepassioneerd vrijen met alles erop en er aan. Haar zachte huid schurende tegen mijn lichaam en elkaar verkennen en vooral verwennen. En ogen waarin je verdrinkt.

                                          Comment


                                          • #22
                                            Vandaag vrijdag voor 2e keer met haar geweest, vond het leuk en lekker de vorige keer, dus waarom niet nu al dan een 2e keer genieten, en het was weer zalig met haar, ben nog niet zo goed in recensies schrijvan qua details..

                                            Comment


                                            • #23
                                              Vandaag de week afgesloten met Nikki. Ook zijn was al lekker in de weekend mood! Heerlijk half uurtje gehad! Tot snel weer Nikki!

                                              Comment


                                              • #24
                                                Vorige week zondag heb ik een bezoek gebracht aan Nikki, Dit was een bezoek van een uur lang waarbij het mijn eerste keer was met iemand van Antiliaanse/Surinaamse roots. Ik heb het als een geweldige date ervaren met lekker zoenen, beffen en vrijen. de inzet van Nikki is erg goed te noemen.

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Vorige week wat last van spanning die er af moest.................. op de bonnefooi langs geweest bij HOD. Gekozen voor Nikki omdat ze een spontane indruk maakte. Geen spijt van gehad. Lekkere pijp- en trekbeurt met gezellige after talk. Mooie meid die er een ontspannen halfuurtje van heeft gemaakt.

                                                  Comment

                                                  Working...
                                                  X