Banner mainpage

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Katja, Privehuis Dreamgirls, Oude Stationsweg 43, Bergen op Zoom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Katja, Privehuis Dreamgirls, Oude Stationsweg 43, Bergen op Zoom

    https://www.privehuisdreamgirls.nl/katja/

    Naam: Katja
    Leeftijd: 25-40
    Lengte: 1.65 - 1.75
    Uiterlijk: Nederlands
    Kleur haar: Brunette
    Lichaamsbouw: Normaal
    Cupmaat: C
    Siliconen: Nee
    Piercing: Nee
    Tattoo's: Nee

    Ik had een dagje Zeeland en deel Oost Brabant voor sales van mijn werk en kwam zo in Bergen op Zoom dus had dat de avond vantevoren ff de website bekeken om er een bezoekje aan te wagen. Mooie tent, schoon en soort oude club vermoed ik want ik kwam in een rood achtige bar setting, vriendelijk geholpen en paar dames kwamen voorstellen. Ik koos voor de rijpere Nederlandse Katja en heb daar goede geile sex mee gehad.

    Standjes, gepijpt en tongzoenen en dat was meer dan dik in orde hoor. Prima adresje dat Dreamgirls

  • #2
    De dame achter de bar zag dat ik niet helemaal op mn gemak was en vertelde wat de 'spelregels' waren en stelde de dames aan mijvoor.
    Nadat ik een drankje besteld had, viel mijn oog op Katja, haar leuke en open gezicht maakte indruk op mij.
    Ik gaf aan dat ik met haar mee wilde gaan, nadat ik had aangegeven een uur met haar samen te willen zijn, liep ze voor me de trap op naar kamer 3.
    Onderweg vroeg ze me of ik in bad wilde, daar stemde ik mee in. Terwijl het bad vol liep kletste we over van alles en nog wat.
    Katje was erg relaxed en dat vond ik erg prettig, terwijl het bad verder vol liep begonnen we zacht te zoenen....wat kan ze dat lekker.
    Vervolgens in bad gaan liggen en gingen we verder met zoenen, terwijl Katja naast me lag gingen onze handen over elkaars lijf en bleven onze monden en tongen elkaar vinden.
    Ik kon geen genoeg van haar zoenen krijgen, uiteindelijk zijn we toch maar uit bad gestapt en op het bed terecht gekomen waar ze vroeg wat ik lekker vond, ik zeg: zoenen!
    Ze lachte ondeugend.
    Op bed gingen we verder met elkaars lichaam te verkennen, Katja heeft een prachtig lichaam met heerlijke borsten en lekkere billen.
    Wat er verder in bed is gebeurd hou ik voor mezelf, we hebben erg genoten van elkaar en vooral van het zoenen.

    Comment


    • #3
      De vrouw van de dropjes..en mayonaise voor de ziel. Ik was 2 weken terug nog naar DG BoZ gegaan om haar een bezoekje te brengen en dat was weer gezellig.
      Hele leuke vrouw met heerlijke borsten en ze zoent echt geweldig.. de keer daarvoor toen ik bij haar was kon ze helaas niet zoenen, dus ik was heel blij dat het deze keer wel weer kon.
      Ik kijk al uit naar onze volgende ontmoeting.

      Comment

      Working...
      X