Banner mainpage

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Meesteres Louisa von Luxe, SM Studio Nederland, Almere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Meesteres Louisa von Luxe, SM Studio Nederland, Almere

    Naam: Meesteres Louisa von Luxe
    Leeftijd: 39
    Lengte: 1.65
    Uiterlijk: Duitse
    Kleur haar: Bruin
    Lichaamsbouw: Slank
    Cupmaat: D
    Siliconen: Nee

    Mijn aandacht naar Meesteres Louisa von Luxe werd getrokken gisteren door foto's die ik zag. En dat triggerde gelijk een fantasie die ik al langere tijd in mijn hoofd had. Een rollenspel met een strenge lerares. De manier waarop ze op de foto's kijkt en wat ze aanheeft qua kleding, dat ze iets ouder is en echte vrouwelijke rondingen heeft sprak mij enorm aan. Het was wat last-minute, maar mijn appje werd in duidelijk Engels beantwoord en een afspraak was gemaakt.

    Eenmaal in Almere werd ik door de gastvrouw gevraagd om een wachtruimte plaats te nemen, waar een paar minuten later ik werd opgehaald door de Meesteres. Alles aan haar straalt dominantie uit, ondanks dat ze gewoon aardig en vriendelijk is, voelde ik gelijk de verhoudingen. Zij superieur aan mij. Ze was gekleed in fraai latex, ze heeft een wulps figuur wat perfect paste bij haar outfit.

    Het rollenspel zal ik niet in alle detail omschrijven, want dan wordt het zo'n lang verhaal. Maar ze deed het heel overtuigend. De korte versie, ik had het niet zo goed gedaan in mijn proefwerk en ik was ongehoorzaam

    Haar opdrachten waren zeer helder en ze zocht mijn pijngrenzen her en der op. Met een zweepje, met haar nagels op mijn tepels, met haar handen op mijn ballen en pik. Nooit echt hard, dat had ze duidelijk begrepen dat ik het soft wilde houden.

    Nadat de straf was geweest, heeft ze mij liggend vastgebonden en trok ze mij langzaam af terwijl ze opwindende taal toewerpte. Ik mocht niet klaarkomen, dus tijdig gaf ik aan als mijn orgasme opkwam zetten en dan stopte ze. Dat deed ze een paar keer, om daarna mij anaal te verkennen en mijn prostaat op te zoeken en vervolgens dezelfde stappen te herhalen. Ik mocht niet klaarkomen, maar ze maakte het wel heel moeilijk! Uiteindelijk kon ik het echt niet inhouden en had ik een flink orgasme.

    Ze heeft mijn fantasie echt goed tot werkelijkheid gebracht, ik heb 1,5 uur zeer fijn besteed! Even douchen na afloop, een vriendelijk gesprek maar nog steeds voelde ik mij onderdanig aan haar in het gesprek. Deze dame is echt een 100% dominante liefhebster.


    https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/almere/8027870-meesteres-louisa-von-luxe

  • #2
    Komt niet meer naar Nederland toe

    Comment

    Working...
    X