Banner mainpage

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kinkygirl Alesia, SM Studio Nederland, Amersfoort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kinkygirl Alesia, SM Studio Nederland, Amersfoort

    Naam: Kinkygirl Alesia
    Leeftijd: 24
    Lengte: 1.75
    Uiterlijk: Oost-Europees
    Kleur haar: Blond
    Lichaamsbouw: Athletisch
    Cupmaat: B
    Siliconen: Nee
    Piercing: Onbekend

    https://www.kinkydevils.nl/kinkygirl...kygirl-alesia/ & https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-o...nkygirl-alesia & https://www.kinkyladyalesia.nl/

  • #2
    Ondertussen heb ik diverse malen een BDSM sessie ondergaan bij de schitterende dame Alesia, die werkzaam is in zowel Almere als Amersfoort.
    Op beide uitstekende locaties heb ik haar dan ook bezocht.
    Elke keer werd ik verwelkomd door Alesia in een mooie outfit (zij is rijkelijk voorzien van outfits) En als ik er om had gevraagd in de outfit die ik wenste.
    Ik heb ondertussen het nodige van haar ondergaan. Van nipple toture, electro, sounding, kaarsen, anaal tot mummification.
    In 1 uur tijd is niet alles mogelijk, maar ze vult de tijd goed. Bij voorkeur ga ik dan ook meerdere uren .
    Zij wist me elke keer te verrassen en voldaan naar huis te laten gaan.
    Ik liet meestal aan Alesia over, wat ze wilde doen. Soms gaf ik van te voren aan wat ik wenste. En daar werd dan rekening mee gehouden. Zij is een echte aanrader op dit gebied.
    Van beginnend ben ik ondertussen gevorderde BDSM liefhebber geworden. Volgens mij is ze een aanrader voor zowel een beginner als een gevorderde.

    Comment


    • #3
      Afgelopen dinsdag afspraak gemaakt voor diezelfde middag, ik kon nog terecht gelukkig.
      heb een heerlijk uurtje met haar gehad, was voor de eerste keer in HOD. Gemakkelijk contact en er werd nog even naar mijn wensen gevraagd.
      ter plaatse nog even onder de douche en daarna een uur gespeeld, mooi dame ben heerlijk verwend.
      Zeker voor herhaling vatbaar, ik mag dat wel het kinky girl principe.

      Comment


      • #4
        Inderdaat een heerlijke lieve dame, weet ook heel goed je gevoelige plekjes te vinden, heb al een paar keer een trio met Carina gehad dames kunnen erg goed met elkaar samen werken, zijn erg goed op elkaar ingespeeld, een heerlijk uur mij laten verassen wat de dames in peto hadden, super kan het iedereen aanraden

        Comment


        • #5
          Vorige week op herhaling geweest bij Alesia, lijkt wel of ik een abonnement heb op de warme dagen gelukkig heeft ze airco op de kamer.
          wederom voor een uurtje gekozen waarbij ik eigenlijk een andere dame van het huis erbij wilde ivm winnen van review. Had me er al op verheugd maar tijdens app contact gaf Alesia aan om andere keer van winnende review gebruik te maken. Vind ik geen probleem wel jammer maar heb er ook respect voor als ze dat niet wil.
          deze keer weer vastgezet en heerlijk geplaagd met elektra en sounds maar moest eerst nog even haar nieuwe speeltje met tepelklemmen testen, ik mocht haar wat langer zien (dat was geen straf) omdat ik haar had geholpen met haar nieuwe speeltje.

          Comment


          • #6
            mijn bezoek begin 2018: (ben er afgegooid op Hookers, geen idee waarom, dus kopieer mijn recensies hierheen)

            Ik was vrijdag even in onze hoofdstad. Lekker zonnetje op de kade, wel guur koud weer, en ik vond het aanbod van mooie dames goed. Op nr 131 rechts beneden trof ik de knappe slanke Roemeense Alessia (ze gaf mij aan dat het met 2 x S was). Alessia is van kamer verhuisd en biedt erotiek en soft SM (beginnend) kinky games aan. Leuke vrolijke meid, natuurlijk zon gebruind, bruine ogen en mooi naturel figuurtje met kleine tattoo op de schouder. Ik had een goede klik met haar, hygiene goed verzorgd. Een combi van erotisch en soft kinky spel waarbij tepels van mij aandacht kregen met haar tong en tanden, en ze mij ook met veel gevoel pijpte. Ook anaal bij mij wist ze wel de weg te vinden. Ik denk dat het voor de kinky minded mannen best een talentje is.

            Alessia gaf aan hier meer mee te willen doen en dat ze het gaat leren en ook meer SM toys en kleding gaat kopen. Maar ook het erotische gedeelte blijft ze doen. Ze heeft overigens eerder onder de naam Georgina gewerkt

            Comment


            • #7
              31 Augustus bij Alesia geweest voor mijn eerste Sm sessie ooit, en wat een ervaring.
              Van te voren aangegeven waar ik nieuwsgierig naar was, contact liep soepel en vriendelijk.

              Eenmaal aangekomen even moeten wachten tot ze klaar was, en na een paar minuten verscheen dan deze prachtige verschijning.
              Kort nog even doorgenomen wat de wensen waren, waarna ik naar het Andreas-kruis werd begeleid en het teasen begon.
              Vervolgens geblinddoekt naar het bed begeleid om daar te worden vastgezet.

              Op het bed kwam van alles voorbij; elektro play, candle play, anale play, strap on en nog vele andere attributen.
              Constant teasen tot het randje en dan even stoppen of focussen op een andere plek.
              Alesia houd ik goed in de gaten of het goed gaat en of het pijn doet of te veel wordt.

              Op het einde een spetterend hoogtepunt gekregen waar ik ook haar lichaam nog mocht betasten.

              Top eerste ervaring en grote kans dat ik nog vaker kom!!
              Complimenten aan Alesia!

              Comment


              • #8
                Heb weer een fijne sessie gehad met Carina en nu voor een trio gekozen met Alesia, Carina is en blijft een lieve jonge dame, afspraken zijn altijd duidelijk en meestal op tijd, nu helaas door mij eigen schuld niet, was erg druk onderweg, Carina even een app gestuurd, dat ik onderweg was, uit eindelijk kam ik een klein kwartier te laat, was verder geen probleem, maar Carina zij dat Alesia niet meer zou kunnen omdat zij inmiddels een andere afspraak had, ik zij oke, jammer, maar zo gezegd en gedaan waren we begonnen en na een minuut of 10 kwam er iemand binnen, ik kon het niet zien want ik was geblinddoekt, en Carina vroeg mij wie of ik een idee had wie er heel dicht naast mij stond de ademen in mijn gezicht en oor, ik mocht met een geboeide hand voelen, ik zij volgens mij is het Aesia, nee zij Carina die had een andere afspraak in middels omdat je te laat was, in middels werden mijn tepels en ballen goed verwend door de onbekende dame, en vroeg Carina of ik al een idee had, ik zij wederom dat het volgens mij Alesia was waarop Carina wederom zij dat dat niet kon en dat had ze al eerder uitgelegd, ze zij het is een andere dame van het privehuis, ik zij toen dan zou ik het niet weten, die ken ik verder niet goed, mocht toen even de blinddoek af en stond er een dame met haar rug naar mij toe, en vroeg Carina nadat ik weer geblinddoekt vast gebonden voor het bed stond of ik al een idee had ik zij toen wederom dat het volgens mij Alesia was, uiteindelijk maakte de onbekende dame mijn handen los, er vertrok toen naar elders in de kamer, en Carina begeleide mij op bed waar de blinddoek af mocht en Alesia naast mij lag, en toen ging de blinddoek weer om want dat was beter voor mij zij Carina anders kom je te snel klaar, het spel ging gewoon verder heerlijk tepelklemmen, en kaarsvet op me tepels , me ballen lekker strak afgebonden, heerlijke electro met een of andere handschoen, en klemmen op me ballen waarbij het knopje van de stroom hoogte telkens wat hoger en weer lager gedraaid word en ook me tepels worden met een electro apparaat behandeld, en me plasbuis wordt ook heerlijk bewerkt , tot ik bijna klaar kom en dan stopt Carina met mijn plasbuis bewerken en Alesia met het bewerken van mijn tepels met haar nagels en klemmen en het pijn wieltje , en afwisselend met electro , totdat ik toch helaas te vroeg nog klaar kwam , maar ja na 4 keer bijna komen was er geen houwen meer aan, en vloeide de sperma er uit, nog extra geholpen door Carina door mij aftetrekken tijdens het bezig zijn met sounds. Carina en Alesia bedankt voor weer een heerlijke tijd.

                Comment


                • #9
                  Vorige week gelegenheid gehad om Alesia een bezoekje te brengen in Amersfoort. Enkele dagen vantevoren succesvol een afspraak gemaakt. Mijn ervaring met kinky/soft sm was niet bijzonder substantieel, wat het dus voor mij extra spannend maakte. Ze vroeg me vooraf om even mijn wensen bekend te maken, en toen konden we beginnen. Ze lette goed op hoe ik reageerde en verder was de communicatie helder. Ze had zelf ook het een en ander wat ze wilde proberen, en deed dit met veel tact. Enkele dingen die toch wel onderaan mijn wishlist zouden moeten staan (als ze er al zouden staan), maar die toch wel leuk waren om te proberen. Denk simpelweg aan dingen die atypisch zijn voor een beginner. Aan atributen en een rijke sexuele fantasie geen tekort, bij deze dame die haar vak goed verstaat. Als ik als beginneling nog wat advies zou mogen geven: neem even de tijd om de dame vooraf met je wensen bekend te maken. Als je bijvoorbeeld onder andere erotiek wilt en dit niet duidelijk zegt, kun je niet halverwege aangeven dat je dit wilt als de sessie al een bepaalde wending heeft genomen. Dit schaadt toch wel een beetje de integriteit van de sessie. Verder is de beeldschone Alesia duidelijk een meid met veel klasse, en ik hoop dat ze dat weet.

                  Comment


                  • #10
                    Alesia is het volgens haarzelf met 1 S dus en geen 2 En ook een lekkere mooie slanke meid met een speelse manier van spelen. Meer het soft erotische, en niet echt in de Meesteressen rol, maar wel in de dominante kinkygirl rol. En met dat lekkere lijf en mooie kinky kleding en highheels maakte het wel het plaatje aardig rond. Alesia speelde een opwindend kinky soft SM spel met mij. Waarbij ik door haar gebruikt wordt en ook haar mocht verwennen, natuurlijk in haar opdracht. De communicatie in het spel verliep prima, haar Engels was goed en het was lekker om haar billen en benen te mogen aanbidden. Ook wist ze op een erotische manier mij gek krijgen met haar manier van teasen van o.a. mijn tepels.

                    En ook in het anale spel weet Alesia van wanten, want uiteindelijk kreeg ik een prima fisting als spetterende uiteinde

                    Comment


                    • #11
                      Weer een heerlijke sessie gehad met Alesia , maar nu gekozen voor een trio met Carina, wat zijn het toch mooie en lieve dame's en kunnen ook heel goed samen werken, ben weer lekker onderhanden genomen, tepels en ballen zijn lekker bewerkt met klemmen en elektro en ook heerlijk met kaasvet behandeld en heerlijke sounds gehad en lekker anaal verwend tijd vliegt om met deze twee dame's je komt handen en oren en ogen te kort, als je tenminste ergens aan kan komen en mag zien

                      Comment


                      • #12
                        Ik heb mijzelf een geweldig kado gegund door een trio af te spreken met Kinkygirls Alesia en Carina. Met de betoverend mooie Carina heb ik al eerder sessies gedaan, die fantastisch waren (je kan hier en hier mijn ervaringen daarvan lezen). Maar nog niet met Alesia. Ik had al veel gelezen hoe deze twee samen een uitstekende combinatie zijn, dus dit stond al een tijdje op mijn verlanglijstje. En aangezien de laatste maanden niet zoveel uit te geven was aan kinky-bezoekjes, was het spaarpotje ook voldoende gevuld om beide dames voor twee uur tot mijn beschikking te hebben. Nou ja, het was eerder dat ik tot hun beschikking stond :-)

                        In de wachtkamer was het Carina die mij kwam ophalen. Pfoe, wat een prachtige meid is het toch. Haar gezicht en ogen zijn zo mooi, om te smelten. Een fraai zandloper figuur en mooi blond haar. Gekleed in een doorzichtig topje, een mooi zwart corset, fishnet leggings en fantastische glimmende hoge laarzen. Wat een vrouw! Ze groette mij met een glimlach en ik ging achter haar aan richting de SM kamer, met uitzicht op haar mooie billen. De sessie was nog niet begonnen of ik was al keihard.

                        In de SM kamer was Alesia, de eerste kennismaking dus. Ze is een stuk langer dan Carina, mooie bruine ogen, volle lippen, prachtige lange benen en fantastische billen. Ook zij had hoge glimmende laarzen aan, maar dan rood glimmend. Met fraaie bijpassende rode lingerie.

                        Beide dames hadden dus aangetrokken waar ik om gewenst had (zie hier de outfit van Alesia en hier van Carina). Nadat ik mij in de douche heb opgefrist, begon de sessie. Er is veel voorbij gekomen, het begon met mijn adoratie voor hun laarzen. Zowel de zwarte als de rode laarzen moesten evenveel aandacht krijgen van ze. Likken, de hak pijpen... Terwijl ik bezig was dat te doen bij Alesia, hielp Carina mij af en toe een handje door mijn hoofd dieper over de hak te duwen.

                        Ik ben in allerlei posities vastgebonden geweest. Met mijn rug tegen het Andreaskruis, waarbij mijn tepels werden behandeld terwijl ik geblinddoekt was. De ene tepel werd zacht en fijn behandeld terwijl de ander zich bezighield om mijn andere tepel te pijnigen. Ze maakten er een goed samenspel van, pijn en lust. Een andere positie was op mijn buik op bed, waarbij de flogger over mijn lichaam gleed en er af en toe een harde tik werd gegeven op mijn billen. Alesia deelde de tikken uit, Carina zei opwindende dingen naast mij terwijl ik in haar prachtige ogen keek. Mijn tolerantie voor de slagen was daardoor een stuk hoger.

                        Het langst heb ik vastgebonden op mijn rug op het bed gelegen. Ze speelden samen een fantastisch tease&denial spel, afwisselend kreeg ik facesitting van de ene en dan de andere, met als heftigste het moment dat Carina mij anaal nam met een strap on en Alesia met haar fantastische billen mij de adem ontnam. Ook heftig was het gebruik van kaarsvet, waarbij Alesia mij langzaam aftrok terwijl Carina dat over mijn borst deed. Pijn en genot kwam weer samen.

                        Ik was uitgeput, dus ik mocht even uithijgen terwijl Carina het kaarsvet van mij afhaalde en ondertussen m'n pik tergend langzaam verwent werd door Alesia. Dat wisselde samen met Carina af, waarbij ik behoorlijk tot het randje werd gebracht meerdere keren. Uiteindelijk kwam ze allebei tegen mij aanliggen, hun heerlijke geur, die fantastische lichamen tegen mij aan, mocht ik klaarkomen. Een knallend orgasme uit mijn tenen!

                        Een heerlijke ervaring, meer dan waard!

                        Comment


                        • #13
                          Ik heb onlangs een verrassende ervaring gehad in Amersfoort in een mix van spel qua erotiek, SM, kinkygames met de 3 fantastische kinky ladies Alesia, Carina & Michela. Ik had een afspraak met Meesteres Michela gemaakt en aangeven dat ik een paar uur spel de knappe slanke kinky ladies Carina en Alesia mochten mee doen. En zo geschiedde! Het onderdeel met Alesia, wat ik hier in haar recensie topic beschrijf was nadat Michela had opgewarmd van erotisch teasingspel tot tepelpijniging en een 1e anale verkenning met een opblaasbaar buttplugje. Alesia kwam binnen terwijl ik vast lag op bed, zij keek mij doordringend aan en gebood mij haar borsten en tepels zachtjes te verwennen terwijl ze over mij heen boog. Terwijl Mrs Michela de buttplug verwijderde om mij klaar te maken voor een 1e fisting door Alesia. Dat werd mij ook duidelijk verteld.

                          Het was al een genot om de prachtige Alesia even te mogen verwennen zodat ik ook even op krachten kon komen. En toen het zover was, keek Alesie mij met een grijns aan, so bitchy, now you are mine... klonk het dreigend.. ze trok een latex handschoentje aan terwijl Michela mij van poppers voorzag en mij gebood een paar stevige snuiven te nemen, omdat ik het nodig zou hebben. Terwijl Michela daarna mijn tepels beetpakte en met haar gezicht schuin achter de mijne plaatsnam, zodat ze in mijn oor kon fluisteren, stopte Alesia een vinger bij mij anaal naar binnen. So horny boy, how that feel, zei Michela.. Alesia antwoordde, mmm it's hot and very juicy like a wet pussy, I think he can have easy more.... ok zei Michela, no mercy give him in 1 time your whole fist, he is experienced! En voordat ik het wist voelde ik Alesia met een geile grijns op haar gezicht haar hele vuist naar binnen duwen wat een heftig maar ook geil gevoel was. Michela pakte mijn tepels steviger beet en begon subtiel ook haar nagels daarbij te gebruiken en spoorde Alesia aan om mij te gaan fisten, omdat ik klaar moest zijn voor Carina die later zou komen en die had een speciale wens bij mij fluisterde Michela geil in mijn oor. Ik was opgewonden, geil en ook nieuwsgierig naar wat...

                          Zo werd ik even gebruikt door Michela en Alesia, waarna ik weer even op krachten mocht komen, Michela ging even weg, en de betoverende Carina kwam binnen, in een prachtig lingeriesetje met hoge hakken, samen met Alesia vleidde ze naast mij neer op bed, om mij even rust te gunnen en te strelen en mij gek te maken met hun gefluister, tong en vingers en dat ik klaar moest zijn voor de volgende fase in de sessie die straks zou volgen... en ook werd er naar mijn verlangens gevraagd, en ik het misschien als beloning zou krijgen van 1 van de 3 dames als ik alles goed doorstond. Het is een genot om tussen die 2 vrouwen zo te liggen en ze over je heen voelen gaan... een blinddoek werd op een gegeven moment omgedaan bij mij, en de dames verdwenen vanaf het bed, ik hoorde hun voetstappen van de hoge hakken... de sfeermuziek werd wat hoger gezet en opeens voelde ik een flesje poppers onder mijn neus, en er werd geen woord gesproken... ik moest dus snuiven en het flesje werd pas weggehaald toen ik 6 diepe snuiven had genomen voelde ik ik wat glijmiddel op mijn anus gebracht worden en iets hards er tegen aan gezet worden en naar binnen glijden en het was dik en groot.... tegelijkertijd werd de blinddoek op mijn hoofd losgetrokken en keek ik in de fonkelende ogen van Mrs Michela die in een ware Meesteressen outfit met een grote dikke voorbinddildo mij begon te neuken, terwijl Carina naast mij zat (die had de blinddoek losgetrokken en was dus tot in tegenstelling van Alesia nog in de kamer gebleven). Carina zei yeah fuck him good, make this slut ready for my fantasy! Terwijl ze mij ook aankeek en mij streelde en ook gebood mij af te trekken zonder klaar te komen, show us your horny face boy! riep ze me vol passie toe... en ik werd geil van dit alles en ook vanwege de nieuwsgierigheid naar haar fantasie dat ik me helemaal liet gaan.... wordt vervolgd...

                          Comment


                          • #14
                            Een trio gehad met de kinky dames Carina en Alesia het overtreft je stoutste dromen met edging , sounds ,de dames verwennen en ander kinky spelletjes .

                            Een aanrader voor fans van fetisj en erotische sessies.

                            Comment


                            • #15
                              Ik heb gebruik gemaakt van de trio aktie die de 3 Roemeense kinky ladies hebben deze week in Amersfoort. Dat was een genot, ik had een trio met Alesia en Carina en de airco was nodig om mij te koelen. Beide dames waren weer betoverend qua uitstraling, kinky kleding, energie, wat een kinky beauties zijn dit toch. Ik kreeg het te verduren dit maal ook in doggie style gefist door beide dames, wat geil en heftig! En beide hadden een nieuwe strap on harnas die van goede kwalitelt was want ze neukten mij als 2 bezetenen met veel controle en diepe lange halen. Ik gromde het uit en kreeg tikken op mijn billen van beide kinky ladies, verder kwam het nodige kaarsvet maar ook olie en tepelklemmen er aan te pas, maar gelukkig ook de zachte strelingen en lippen van beide dames, die je dan gek van geilheid kunnen maken, wat een droom van een vrouwen zijn deze steeds meer ervaren wordende kinky ladies toch. Zie ook de trio aktie via https://www.smdome.com/maak-je-kinky...in-amersfoort/

                              Comment


                              • #16
                                Het leuke en goede van Alesia vind de combi van toplooks, toplegs/body alles puur natuur en haar speelsigheid, erotische elementen gecombineerd met fetish, kink en SM spel. Ook ideaal voor beginners of alleen erotische sm spel liefhebber.

                                Alesia ontwikkelt zich meer en meer in deze kinky SM materie en dat maakt het ook opwindender en spannender om met haar een spel te spelen. Ook nu weer in fraaie kinky outfit gehuld, mooie slanke body met sexy lange benen, sexy kontje en ondeugend ogen die in haar knappe gezicht je aankijken tijdens het spel. En ook altijd de mogelijkheid om deels bv Kinkygirl Carina of Mrs. Michela erbij te halen of Mrs. Vernice mits die niet volgeboekt is.

                                En dan heb je weer een heerlijk tijd waarin je ff de stress van werk vergeet. Ik heb dus pas geleden weer genoten van haar. Aanbidden van haar prachtige slanke lichaam, haar teasen over je lichaam en het verder opgeilen van je tepels, pik en opwarmen van mijn kontgaatje om het later goed te gebruiken. En als beloning Alesia mogen verwennen. Een kinky bonbonnetje die bij mijn favoriete top 10 qua kinkygirls hoort inmiddels. Altijd maandag t/m zaterdag op afspraak te bezoeken in Amersfoort bij www.smstudio-amersfoort.nl.

                                Comment


                                • #17
                                  Een geweldige sessie beleefd met Alesia gedurende een sessie van twee uur, waarin erotische elementen werden afgewisseld met sm elementen.

                                  Ik had haar verzocht om haar thigh high boots aan te trekken; een verzoek die ze graag heeft ingewilligd. Met deze laarzen heeft ze mijn ballen flink weten te raken tot op het punt, waarbij ik om genade moest smeken.
                                  Na de ballbusting ging ze over op anal play, waarbij de ene strap-on werd opgevolgd door een grotere. Uiteindelijk een geweldige fisting als hoogtepunt.
                                  De sessie werd beëindigd met meerdere ruined orgasms.

                                  Een geweldige sessie die hoogstwaarschijnlijk een vervolg zal krijgen, wanneer Alesia terug is van haar vakantie.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Alesia is terug van vakantie, dus vandaag bij haar langs geweest in Amersfoort. Een heerlijk afwisselend spel van erotiek, kinky games met soft SM erin verwerkt kreeg van deze slanke langbenige beauty toegediend. Alesia wist mij gek te maken met haar lekkere lichaam en ondeugende opmerkingen, oogcontact en vele manieren van aanraken met haar body, tong en speeltjes. Een goede strap on fuck sessie kreeg ik ook voor mijn kiezen. Naaldhakken op mijn tepels, whipping, facesitting en haar op commando verwennen kwamen voorbij. En dan ben ik vast nog wat dingen vergeten, want ik ging in een geile roes naar buiten.

                                    Comment


                                    • #19
                                      Kinkygirl Alesia was weer terug van haar vakantie en ik besloot haar te bezoeken deze week in Amersfoort. Ik had haar bij een bezoek aan een andere Meesteres wel eens gezien. Een lange mooie meid en nu ik de tijd en kans had om weer naar Amersfoort te gaan leek een soft-sessie met Alesia wel fijn!

                                      Ze had fraaie fetishkleding aan en had een mooie lach toen ze mij ontving. Een mooi licht gebruind gezicht, sensueel mooie bruine ogen en volle lippen. Ik liep achter haar aan, haar billen prachtig in een soort veter-rok (weet niet hoe dat heet haha).

                                      De sessie was op mijn verzoek heel soft. Waarbij ze mij vastbond en zachtjes teasend mijn lichaam onderzocht. Af en toe een kleine pijnprikkel en een gemene glimlach. Terwijl ik vastgebonden was bood ze mij haar kutje aan om te likken, wat ik met veel plezier deed. Ze smaakt heerlijk. Ze kreunde en draaide met haar billen. Hmm heel erotisch, ik was al keihard en ze had mijn pik nog niet eens aangeraakt. Ze zei na een tijd likken dat ik mijn mond dicht moest doen, waarbij ze met mij een leuk spel deed met een facesitting. Ze heeft echt een prachtig kontje, terwijl mijn mond en neus bedekt waren door haar achterwerk kon ik nog wel de prachtige vorm van haar billen zien. Ze trok mij langzaam af, en testte mij een beetje uit hoe lang ik dit kon volhouden.

                                      Daarna maakte ze mij los en werd ik positie gebracht voor anaal spel, eerst met haar hand waarbij ze mijn prostaat beroerde op een hele fijne manier. Ik was goed opgewarmd om ook een strap-on dildo in mij te krijgen. Sensueel stootte ze in mij en kijk mij ondeugend aan, en begon mij weer langzaam af te trekken. Toen ik dichterbij mijn orgasme kwam, gaf ze mij de opdracht om zelf af te trekken. Ze gooide het tempo erin en begon flink te neuken (wat ik prima kon hebben). Ik kreunde het uit, wat een heerlijkheid! En zo kwam ik tot een heerlijke spuitfontijn!

                                      Comment


                                      • #20
                                        Ik heb gelijk contact met haar opgenomen. Het was een fijn weerzien na zo lange tijd. Ik ben al eerder bij haar geweest in het verleden en ze heeft een fijne 'vibe'.

                                        Het was weer een beetje 'erin' komen voor beiden. Maar na 10-15 minuten zaten er weer helemaal in. Intens genoten van haar in lak kleding gehulde slanke lichaam waarmee ze me teasend keihard kreeg. Het fluisteren in mijn oor wat ze met mij zou gaan doen deed mijn hart een tiental slagen omhoog schieten.

                                        Ik heb een heel fijn uur met haar gehad. Anaal heeft ze mij goed verkend en ze heeft mij onderworpen aan cumcontrol waarbij ze me meermaals tot het randje kreeg. Uiteindelijk onder haar perfecte billen werd mij de adem ontnomen en liet ze mij tot een knallend orgasme komen.

                                        Blij om te zien dat deze topper weer terug is!

                                        Comment


                                        • #21
                                          Vandaag deze prachtige dame voor het eerst mogen bezoeken in Amsterdam. Ben zelf vaak bij meesteres Michela in Amersfoort op bezoek geweest en Alesia stond al lang op mijn lijstje. Ze stuurde mij een bericht of ik iets later kon komen dus ik moest even in spanning afwachten. Eenmaal binnen zag ik een prachtige lange dame met mooie bruine ogen, volle lippen en een lieve lach voor mij staan. Even kort mijn wensen besproken en we begonnen met een uurtje kinky pret.

                                          Het was zo fijn met haar dat de tijd heel snel voorbij vloog. Eerst begon ze mijn ballen en pik met een veter stevig vast te binden. Daarna streelde ze mijn hele lichaam zachtjes waar ik enorm geil van werd. Binnen no time was mijn pik keihard en moest ik op het bed gaan liggen. Mijn armen werden met bondage vastgemaakt zodat ik geen kant op kon. Met behulp van glijmiddel begon ze aan mijn pik te trekken en ze begon een edging/cumcontrol spel met mij te spelen. Telkens stopte ze net voordat ik klaarkwam wat ik enorm opwindend vond. De tepelklemmen werden na verzoek erop gezet en mijn tepels werden even goed getest waar ik ontzettend geil van werd. Ik kreeg af en toe een snuif poppers toegediend en ze ging over naar een foot fetish spel waarbij ik haar voeten moest kussen. Ik moest mijn ogen dicht doen en ze deed haar legging uit zodat ik haar prachtige benen kon voelen tegen de mijne en haar beeldschone voeten mocht kussen. Wat een lust voor het oog!

                                          Ik was benieuwd wat ze daarna met mij zou doen. Alesia zei tegen mij dat ik haar moest vertrouwen en mijn benen een stukje omhoog moest doen. Ik kreeg poppers toegediend en ze begon langzaam aan met haar vingers en flink wat glijmiddel mijn kontgaatje te masseren en gleed steeds dieper met haar vingers naar binnen. Wat hierna volgde was een anaal spel dat ik nog nooit had meegemaakt. Een prostaat massage in combinatie met cumcontrol volgde waar ik heel geil van werd. Ze gaf mij voor de laatste keer poppers en ging door met het masseren van mijn prostaat dat uitmondde in een enorm lekker orgasme. Mijn hemel nog nooit ben ik zo hard kreunend klaargekomen. Ik kwam uit mijn tenen klaar.

                                          Na de sessie even gekletst en ik kreeg wat te drinken van haar. Deze Roemeense schoonheid is een absolute topper in mijn ogen en ik zal haar zeer zeker vaker bezoeken. Echt een aanrader voor elke liefhebber van kink/sm.

                                          Comment


                                          • #22
                                            Gisteren had ik een SM afspraak met kinkygirl Alesia in SM dome Amersfoort.
                                            Via Kinky.NL heb ik Haar gevonden. Een prachtige Roemeense van ik schat 26 jaar.

                                            Niet alleen werd ik opgewonden van de aantrekkelijke tekst in haar format ook de prachtige foto,s deed mij besluiten dat ik mij wilde onderwerpen aan Haar SM fantasieën.
                                            Eerst via whatsapp kontakt gelegd en toen nog even via de telefoon de afspraak gemaakt.
                                            Haar prachtige zachte hese stem accent maakte mij nog meer opgewonden.
                                            Ze spreekt overigens vloeiend Engels.
                                            Aangekomen bij het mooie pand in van SM dome in Amersfoort werd ik keurig ontvangen door de host en naar de kamer van mijn aanstaande Meesteres gebracht.
                                            Daar stond Ze in het middel van de kamer. Ongetwijfeld de mooiste Meesteres welke ik ooit heb mogen dienen. Lang, slank een prachtig gezicht omgeven door haar stijl vallende haren.
                                            Gekleed in een rood strak latex super sexy jurkje aangevuld met hoge rode laarzen op enorme stilleto,s zag ze er niet alleen beeldschoon uit, maar heeft Ze een ook enorme dominante uitstraling.
                                            Na een spontane begroeting met warme kussen omgeven door een wolk van zinnen prikkelende parfum, gebood ze me streng onder Haar toezicht te ontkleden en in het midden van de kamer te gaan staan met de handen op de rug.
                                            Overigens de kamer was zeer professioneel ingericht met werkelijk alle attributen die je in een BDSM kamer van niveau mag verwachten. De hoeveelheid speeltjes was overweldigend.
                                            Hulpeloos stond ik in afwachting wat er komen ging. Mrs Alesia ging recht voor me staan, pas nu realiseerde ik me hoe lang ze is 1.70+ naaldhakken. Hoewel ik echt niet klein ben, had ik de indruk dat ze een kop groter was dan ik . dat maakte Haar presentatie nog dominanter.
                                            Ze boog zich net voldoende voorover zodat ik Haar parfum kon ruiken en Ze blies me zachtjes in één oor, ondertussen begon haar hand over mijn lichaam te strelen en masseerde ze zacht mijn tepels en ballen. Ze fluisterde me in mijn oor dat ik me moest voorbereiden op een ontmoeting die ik nooit meer zou vergeten.
                                            Ze begon mij te ondervragen, terwijl Haar handen zachtjes mijn meest erotische plekken beroerde, de teasing op mijn tepels werden steeds harder, Ze was duidelijk op zoek naar mijn pijngrens, die Ze dan ook feilloos wist te vinden.
                                            Vastgebonden en geblindoekt op het SMbed, begon ze me te bewerken op een manier die ik zojuist had aangegeven in mijn favoriete spel, fisting en sounding., waarbij ook het electrospel niet ontbrak.
                                            Na een uur intensief spelen was ik totaal uitgeput, enkele malen liet Ze me bijna klaarkomen, maar ze stopte telkens uiterst professioneel op het juist moment.
                                            Nadat Ze me nog enkele keren had uitgenodigd om mijn pijngrens op te zoeken, waar ze me overigens met veel plezier mee hielp, mocht ik van haar klaarkomen.
                                            Ik kan je verzekeren dat het hele spel totaal in haar onderwerping paste. Zij bepaalde de tijd, intensiteit en het genot, waarbij ze duidelijk zelf ook enorm veel plezier had in haar totale onderwerping van mijn lichaam en geest.
                                            Nadat ik mezelf had gedouched hebben wij onder het aankleden nog even nagepraat.
                                            Mrs Alesia is een inteligente professional met de juiste skills, instelling samen met een goed gevoel voor stijl en humor.
                                            Liefdevol namen we afscheid met het verzoek van mij om nogmaals te mogen terugkeren. Met een dikke kus werd dit afgesproken.

                                            Comment


                                            • #23
                                              Vandaag Alesia weer mogen bezoeken in amersfoort. Alesia is wat mij bedreft een ware godin, schitterend lichaam geweldig in de omgang en weet mij elke keer weer te verassen. Ben nog erg nieuw in de bdsm wereld maar ze neemt me stap voor stap verder erin mee. Kan niet wachten tot ik haar weer kan bezoeken

                                              Comment


                                              • #24
                                                Wauw! Mijn eerste bezoek aan SM studio Nederland. Ik koos voor Kinkygirl Alesia na alle positieve recensies. Niet onterecht bleek na een sessie van anderhalf uur. In eerste instantie voor een uur afgesproken, maar tijdens de sessie met een half uur kunnen verlengen.

                                                Ik mocht in de gang op haar wachten. Mijn voorkeuren had ik per app doorgegeven. Het contact ging makkelijk en ze reageerde snel.

                                                Toen stond ze bovenaan de trap. In de kleding waar ik om had gevraagd. Wauw. Ze is echt zoals op de foto’s. Een schitterende verschijning. Bij binnenkomst kreeg ik 3 zoenen en moest ik mij uitkleden. Als cadeautje had ik een doosje Merci meegenomen omdat ik haar mocht dienen. Ze vroeg welke mijn lievelings was en die kreeg ik.

                                                Ze rook heerlijk en nam met mij de wensen nog eens door. Daarna begon ze heel snel geile dingen in mijn oor te fluisteren. Ik kreeg een collar om en mijn ballen werden gelijk goed afgebonden. Ook moest ik op mijn knieën om haar te aanbidden. Een billen, been en voeten worship. Dat ging niet helemaal naar tevredenheid waardoor ik even goed tot de orde werd geroepen middels stevige knepen in mijn tepels.

                                                Aan het begin van de sessie had ik gevraagd geen sporen achter te laten. Hier heeft ze zich keurig aan gehouden. Wel sprak ze mij al gelijk streng toe dat ik daar blij mee mocht zijn, anders was dat al gelijk gebeurd.

                                                na de worship moest ik op bed. Ze deed een blinddoek voor. Mijn armen gingen aan de ketting. Het potje poppers kwam tevoorschijn en ik moest een paar flinke snuiven nemen. Ze deed een combinatie van aftrekken en met vingers naar binnen gaan bij mij. Wat kan zij teasen en de grenzen van het klaarkomen opzoeken. Er gingen 3 vingers in uiteindelijk. Omdat ik ondertussen verlengd had mocht ik als beloning 2 keer klaarkomen. De vingers werden ingeruild voor een fuckmachine en ondertussen kreeg ik was behoorlijke klappen op mijn pik, en met de zweep. Terwijl de fuckmachine wel een kwartier zijn werk deed speelde zij haar niet klaarkom spelletje verder. Het duurde haar te lang ( ik kreeg geen eens de kans) dus mocht ik als ik geluk had 1 keer klaarkomen. Voor straf ging ze met een wieltje over mijn tepels en zocht perfect de grenzen op.

                                                Ze stak even een sigaretje op en ik moest haar rook inademen met breath control. Tussendoor spuugde ze een paar keer op mij, wat geil was ik.

                                                Daarna liet ze me even op bed liggen en hoorde ik allemaal geluidjes. Mijn fantasie deed zijn werk en daar stond ze ineens met een strapon. Ik moest mijzelf aftrekken terwijl mijn benen ophoog lagen en ik genomen werd door Alesia. Daarbij wel de mededeling dat ik absoluut niet mocht klaarkomen. Ze deed de ketting af en een paar keer kwam ik bijna maar hield mij netjes aan haar regels.

                                                Als beloning kreeg ik een kleine show van haar ( ze deed haar kleding en bh uit) maar mocht niet aan mezelf zitten. Wat volgde was een facesitting. Ik moest haar likken en tussendoor ging ze met haar prachtige billen goed boven mij zitten. Dat deed ik naar tevredenheid.

                                                Ze sprak mij streng toe, legde mij op een handdoek op de grond. Ik kreeg nog een paar tikken op mijn pik en ballen. De poppers kwam weer te voorschijn en nadat Alesia zich helemaal had uitgekleed nam ik weer 3 grote snuiven per kant.

                                                Ik moest mij aftrekken en mocht klaarkomen. Terwijl ik daarmee begon stond ze boven mij en gaf een golden shower. Nog nooit had ik zoveel gouden regen gehad. Wat was dat geil (ik zie dat beeld nog steeds regelmatig voor me)

                                                Na een paar dagen niet klaar gekomen te zijn was het een enorme explosie. Alesia kwam dichterbij en ving een deel van de sperma op. Dat moest ik voor straf opeten omdat ik eerder in de sessie niet wat klaar gekomen.

                                                Ik kreeg netjes een handdoek, Alesia gaf aan dat ik even rustig moest opstaan na al deze heftigheid. Erg netjes vond ik dat. Toen kon ik even douchen. Wel net zo fris en prettig. Toen ik terug kwam heb ik netjes afgerekend. We hebben nog even leuk gekletst en met 3 zoenen afscheid genomen. Als extraatje kreeg ik nog een merci’tje mee. Mijn favoriete.

                                                Onderweg naar huis appte ze nog dat ze het een leuke en geile sessie vond. Een kleine moeite voor Alesia om te doen. Maar ze deed het wel.

                                                Voor mij is het herhalingsgevaar groot. Alesia gaat mij zeker nog vaker zien.

                                                Comment


                                                • #25
                                                  Heb ook een leuke geile kinky sessie gehad met deze knappe slanke blondine. In Amersfoort, kamer met airco, en kon vooraf douchen. Alesia is speels, en wist mij al snel te prikkelen en geil te krijgen zodat ik meer aankon qua SM handelingen. Mooie body en billen en een leuk en knap gezicht en ook gehuld in smaakvolle kinky outfit met hoge laarzen. Ze vertelde mij overigens wel dat ze 25 juli even minimaal een week op vakantie ging.

                                                  Mijn tepels werden erotisch en op een SM manier behandeld, een goede fuck met strap on en ook fisting later. En ook een geile facesitting. Ik ga haar hopelijk vaker meemaken!

                                                  Comment

                                                  Working...
                                                  X